8000 Enneagram foredrag - "Er du for lækker - elle
8000 Østjylland:
Foredrag om Enneagram i Skanderborg

Kære VIRKSOMME kvinder Østjylland

GRATIS Enneagram foredrag om de 9 TYPER - "Er du for lækker - eller for latterlig?"

Arrangør: michaelgroser.dk

Skal vi sammen blive klogere på ennagrammets 9 personlighedstyper? Har du lyst til at få input til hvordan du kan bruge din viden om personlighedstyperne i din hverdag – i arbejdet og privatlivet? Har du lyst til at få tanket ny energi og til at blive ”den bedste udgave af dig selv"!

Det foregår:
Torsdag den 31. oktober 2019 kl. 18:30 - 21:30
Skanderborg Park, Skovsvinget 10. 8660 Skanderborg

Michael Groser skriver om foredraget: I en kombination af masser af humor, seriøsitet, indlevelse, energi og dagligdags eksempler giver Michael Groser med dette foredrag en introduktion til Enneagrammets 9 ligeværdige persontyper og samtidig en uforglemmelig oplevelse!

ADVARSEL: Selvom foredraget kun varer nogle få timer, kan du godt risikere at opleve væsentlige forbedringer i dine nære relationer allerede kort efter foredraget!

OM MICHAEL GROSER

Foredragsholder, underviser og forfatter Michael Groser holder foredrag og underviser med stor indlevelse og smittende energi. Michael er ekspert i Enneagrammet, så forvent masser af inspiration - serveret med humor, dynamik og empati. Tag dit bredeste smil og dit højeste grin med, men medbring også gerne lysten til at kigge lidt indad!

VIRKSOMME kvinder har bestilt pladser samt sandwich og 1 sodavand til dem, der deltager.
Prisen for det lette traktement er 75 kr. for medlemmer og 96 kr. for ikke medlemmer, der indbetales på
Reg. 6190 Kt. 0002315262 Sparekassen Kronjylland samtidig med tilmeldingen.

Tilmelding skal ske senest lørdag den 12. oktober på hjemmesidens EVENT eller til:
Anette Villumsen på email:
27@stofanet.dk
eller tlf.: 21654152

Vi glæder os til en spændende aften sammen med VIRKSOMME kvinder

På Østjyllands bestyrelsens vegne

Anette Laursen