SMVdanmark: Webinar Ny bogføringslov

SMVdanmark: Webinar

Den nye bogføringslov

Invitation: 2023-02-28_Vk-Bogfoeringslov.pdf

Find og TILMELD DIG webinaret direkte på SMVdanmarks hjemmeside: Er din bogføring digital nok?
Webinar optages. Tilmeldte til SMVdanmark modtager en mail med et link og webinaret kan ses igen.

Er din bogføring digital nok?

Hvilke krav kommer der med den nye bogføringslov, og hvad skal du gøre for at leve op til dem?

Er din bogføring digital og er den digital nok?
På dette webinar kan du blive klogere på hvordan du skal forholde dig til den nye bogføringslov.

Statsautoriseret revisor og underviser ved SDU, Jesper Præst Olsen, fortæller om, hvad der bliver ændret i bogføringsloven, hvilken betydning det får og hvordan du som virksomhed kan forberede dig på det.

På webinaret kan du også møde Christian Elbek og Christian Ziegler fra virksomheden Shopbox. De fortæller om hvilke udfordringer de oftest møder ud hos deres kunder og om, hvordan deres digitale kasseapparat kan være en løsning på kravene i den nye bogføringslov.

Webinaret afholdes tirsdag den 28/2 2023 kl. 17.00-18.00, hvor du kan skrive spørgsmål.
Har du tilmeldt dig på SMVdanmarks hjemmeside, modtager du en mail med et link for at deltage i webinaret - og det kan genses.

Webinaret er oprettet af SMVdanmark efter Vk-medlemsønsker.

SMVdanmark og Vk-Landsstyregruppen

27.02.2023
28.02.2023 kl. 17.00 - 28.02.2023 kl. 18.00
Online SMVdanmark