5. Klubmodul - Betaling af Kontingent og Events

Administrative informationer på Landsplan

Funktioner og menuer vises forskelligt på PC, ipad og iphone!

Bemærk at basis-farven på Klubmodul-hjemmesiden er rød. Vejledning kan være blå eller rød.

Fra 2021 er der nye EU-sikkerhedsregler ved betaling med betalingskort

Betalingskort SKAL opdateres for at handle på nettet (bedst inden du skal handle), det kan gøres på 2 måder.

Nye sikkerhedskrav fra EU betyder, at alle online køb skal underlægges en ”stærk kundeautentifikation”.
Her kan du se, hvilke løsninger du kan benytte som forbruger.

Link: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

Fra 2023 er det SMVdanmark der udsender kontingent-faktura inkl. Vk og ved betaling er man medlem.

Der betales IKKE via Klubmodul - VIRKSOMME kvinder

Se samlet kontingent mv.: https://virksommekvinder.klub-modul.dk/rammeaftale--kontingent

Klubmodul Log ind

Indtast: Brugernavn og Adgangskode. Klik grøn: Log ind.

3-Vk_Logind.jpg

4-Log-ind_Medlem_Ikon.jpg

Dit navn angives over ikon, når du ER logget ind.

Glemt password/ adgangskode?
Man kan bede om et nyt midlertidig password/ adgangskode, der kommer på mail (tjek spammappen) og indsættes i kodefeltet.
Den midlertidige kode bør skiftes, når man er logget ind.
Klik på Blyant = Min profil, rul ned og ændre adgangskoden og Accepter/ gem

Generelt om medlemstatus og evt. ændring

Meddeles i hht Vedtægterne 2021 og Rammeaftale 2023 inden d. 15.12. til din lokale netværksstyregruppe og landsplan IT-web ansvarlig:
email: info@virksommekvinder.dk
Klubmodul opdateres løbende af IT-web ansvarlig få dage efter, at enten medlem selv (eller lokal Netværksstyregruppe) sender hver mail om ændring.
Derfor bedes Netværksstyregrupperne altid selv hente opdateret medlemsliste på KM.
(Log ind, klik KM-logo, klik Medlemmer/Profiler og Søg i Profiler med Titel efter lokal Netværksgruppe og Navn eller søg i Fritekst-felt: Afd-nr og Afd-navn).

Tilmelding og Betaling til Events

Hjælp Arrangøreren ... TAK :-)

a) Vk-Event: Log ind på Klubmodul* og Tilmeld dig Vk-Event + udfylde/ afkrydse evt. tilvalg. Betal kr 0.
b) SMVdanmark Event: Log ind og Tilmeld dig, som anvist.
c) Andre: Tilmeld dig via det oplyste link hhv. Formular.
Betaling: Overfør via netbank til den oplyste konto.

*Klubmodul-systemet med Tilmelding mindsker mange af arbejdsopgaverne for både Landskassereren og Vk-Event-arrangørerne.
  • Tilmelding til Vk-Events via Klubmodul letter dig (du får en kvittering pr. mail) og Arrangører af lands- og lokal-arrangement får samtidig en mail.
  • Din tilmelding skrives automatisk på en deltager-liste, som arrangøren kan printe inden arrangement.
  • Betaling foretages ved bankoverførsel til den oplyste konto på invitationen - IKKE via Klubmodul.
Vi håber meget at du vil være med til at hjælpe og mindske 'papirarbejdet' for de frivillige?

Spørgsmål? kontakt email: info@virksommekvinder.dk

På forhånd tak
Mange virksomme hilsner - på Landsledelsens vegne
Landskasserer Pia Andersen og IT-web ansvarlig Susan Baerens