8. Hjemmeside og Medlemsweb - Brugertips

Vk hjemmeside - nyeste udgave 2019 på: www.virksommekvinder.dk

Hoved-hjemmesiden er ÅBEN - OFFENTLIG - og kan frit besøges – til gavn for medlemmer og gæster.
Se feks. menuer under: Nyheder og Viden

Klubmodul med Events og Medlemskartotek er oprettet i oktober 2018, opdateret 2023.
Domænet virksommekvinder.dk er oprettet hos DK-hostmaster d. 30.11.2006.

Foto råd og regler

Undgå at få gebyr for at anvende foto og filer med ophavsret.
Se mere: https://virksommekvinder.klub-modul.dk/7--ophavsret-foto-og-filer

Klubmodul: Events og Medlemskartotek - opstart okt. 2018

Denne side: https://virksommekvinder.klub-modul.dk/

Læs evt. Klubmodul vejledning inden, Menu: Landsforening:

1. 1) Profil, udfyld dine oplysninger + 2) Indmeld/ Tilmeld AKTIV eller AKTIV Landsforening
  2. Tilmeld Event - når der er lagt Invitations-fil ind.
  3. Betaling - Kontingent mv.

Ved medlems-indmeldelse reguleres kontingentbetaling ihht. startmåned (antal medlems-måneder), det foretages automatisk via Klubmodul-system fra 2020.

Det betyder at vi KUN anvender Medlemskartotek, på klubmodul incl. Mailsystem, Events, Tilmelding (Betaling for Landsplan via Nets på Klubmodul - Lokale Event via netbank til Lokal konto).

Medlemskartotek og indmeldelse, begivenheder (menu EVENT), tilmelding samt lukket Medlemsweb info med log ind (menu VK WEB) på Klubmodul-siden.

Er der mangler, ris eller ros, så send en mail til web-redaktør email: info@virksommekvinder.dk

EVENTs - Begivenheder - Arrangementer - er synlige for alle

Event liste Alle - Alle kan ses, og der kan sættes X i egen kalender.

Fremtidige Events - Kun fremtidige.

Event Kalender - Kalender for hver måned - også for landsstyregruppe-møder.

Tilmelding til Events efter Log ind - men Afvent Event-Invitations-fil.

EVENT - Oprettelse - Info til alle styregrupper

Lokale Netværksstyregruppers opgaver - indtil andet meddeles:

• Mail de Lokale Netværksgruppers Sæsonprogram hurtigst muligt til web-redaktør.
  • Mail de Lokale Netværksstyregruppers Invitationer løbende og hurtigst muligt sammen med de anvendte foto-filer* til web-redaktør.

IT-koordinator/ Web-redaktørs opgaver -  indtil andet meddeles:

• Event lægges på hjemmeside-modul, når Invitation modtages! (gerne i word + foto-filer*)
  • Begivenhed (find fb-menuen) oprettes på facebook-siden: VIRKSOMME kvinder - Netværk i DK hhv. Netværk lukket Medlems Gruppe.

Styregruppers og alle Medlemmers opgave:

• Begivenhed på facebook hovedsiden markeres om man er Interesseret eller Deltager, og må også gerne DELES, så er der flere som ser vores aktiviteter - tak :-).
  • Alle medlemmer, der er på fb, kan hjælpe foreningen ved at oplyse - under deres egne indstillinger om arbejdssted - at de er medlem af VIRKSOMME kvinder - tak :-).
  • Se mere om foreningens facebook sider: åben og lukket medlemsgruppe samt andre sociale medier på menu:
    Landsplan - 9 SoMe Brugertips

VK WEB og VK VIDEN - lukket Medlemsweb med Log ind

Log ind og se indhold til intern information og brug samt adgang til egen profil.

HJEMMESIDE FOR SMVKVINDER: SMVKVINDER.DK

Domænet smvkvinder.dk er oprettet hos DK-hostmaster d. 12.11.2019 og peger hertil..

HJEMMESIDE FOR DANSK HÅNDVÆRKS KVINDER UDG. FRA 1997 TIL 2007 PÅ: DHK.DK er ophørt 2021

Hjemmeside i Wordpress med 2 sider, domænet dhk.dk anvendes som henvisning.er oprettet 2020
Hjemmeside i Drubal-program for Vk med synlig del og lukket del med håndbog og medlemskartotek, først på virksommekvinder.dk derefter på dhk.dk som sikkerhedskopi. Program og indhold fjernet i 2020.
Hjemmeside i ??-program af firma ?? udg. 1997-2007, synlig del og lukket del med håndbog og medlemskartotek.
Domænet dhk.dk er oprettet hos DK-hostmaster d. 05.06.1997.

VIRKSOMME kvinder - Foreningens email: info@virksommekvinder.dk

Venlig hilsen Susan B. - IT-koordinator

Denne side fra 09-2017/ rev1. d. 08.10.2018/ rev2. d. 30.08.2019/ rev3 d. 24.09.2019/ rev4 d. 05.12.2019/ rev5 d. 21.12.2020.