1000 IDA: EU, Oscar-nom. Film, Tapas og vin
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

IDA: Tilbud til VIRKSOMME kvinder

Se Oscar-nomineret film, hør lidt om EU, og vind en tur til EU Parlamentet

Tilmeld direkte til IDA, med oprettet log ind, se link:

Der er valg til EU-parlamentet d. 9/6. Et valg om værdier og hvilken verden vi gerne vil leve i.
EU (og EESC) understøtter film der sætter fokus på dilemmaer i hverdagen, og skaber denne aften, sammen med IDA, en platform for debat og refleksion om Europa og dets fremtid.

17:00 Velkomst, kaffe og netværk

17:15 EU’s opbygning og principper, samt en refleksion om Europas fremtid.
Inden filmen vil vi blive præsenteret for EU's opbygning og principper af Juliane Marie Neiiendam, en dansk delegat fra EESC, den rådgivende komite overfor EU-parlamentet. Få spændende fakta som bl.a. hvordan hadtoksicitet er steget med 30 % siden starten af 2023.

17:45 Filmen ’Lærerværelset’ - tysk med danske undertekster.
Den handler om diskrimination, hvordan man håndterer konflikter, står ved det man tror på, overvågning og fordrejede sandheder.

19:30 Reception med luksus tapas, vin og netværk.

21:00 Afslutning - modtag en EU goodie bag.

Vind en tur til Europa-Parlamentet:
Deltag senest den 14. april 2024, og gå ikke glip af chancen for at vinde en række spændende priser, herunder en tur til Europa-Parlamentet for at deltage i LUX-prisoverrækkelsen den 16. april 2024 og møde instruktører og filmhold fra de nominerede:
Home| Lux Audience Award | European Parliament (europa.eu)

Bemærk:
Der opkræves 200 kr i gebyr hvis man tilmelder sig og ikke dukker op. Det er muligt at framelde sig arrangementet gratis.
Det koster 200 kr. for ikke IDA-medlemmer, inklusiv film, luksustapas og vin.

Med venlig hilsen - medlem af VIRKSOMME kvinder, IDA og EESC (= SMV)

Juliane Marie Neiiendam

05.05.2024
13.05.2024 kl. 17.00 - 13.05.2024 kl. 21.00