Klubmodul - Opstart 2019

Hvorfor, Hvad, Hvis og Hvornår

Kære Medlem - og Bestyrelsesmedlem

Hvorfor skifte system?

Foreningens Medlemskartotek, der blev oprettet på hjemmesiderne – både den forrige (på dhk.dk i 2011) og den nye (på virksommekvinder.dk i 2016, delvist på engelsk) er ikke sikre nok.

SMVdanmark har indgået en aftale med Klubmodul for de foreninger, der er tilknyttet dem: HIFdanmark og os. Derved har de opnået en rabataftale, som vi også nyder godt af.

Landsforeningen er klar med oprettelsen af det grundliggende til at kunne anvende Klubmodul til Landsforeningen og fremover vil Medlemskartoteket KUN ligge på Klubmodul.

Oplysninger indtastet i de forrige Medlemskartoteker - i hvert sit program - kan ikke overføres automatisk og har ingen forbindelse mellem oplysningerne (eller adgangskoder).

Alle medlemmer er oprettet og tilmeldt i systemet i febr. 2019 og det vil sikre at vi overholder lovgivningen om persondataforordningen.

*Når Landsforeningens bogføring og kontoplan er køreklart i systemet, vil det lette hverdagen for det frivillige arbejde, der gøres i bestyrelserne - både i Lokalafdelingerne og i Landsforeningen.

Hvad kan Du fremover

• Modtage informationer fra foreningen på mails (evt. SMS)
  • Få adgang til Medlemsweb efter Log ind med dit oprettede selvvalgte Brugernavn og Password.
  • Tilmelde dig arrangementer/ Event, der foregår i din Lokalafdeling eller på Landsplan.
  • Indbetale* ved tilmelding til Eventet (som ved bestilling og betaling af en teaterbillet). Du modtager en kvittering på din mail.
  • Modtage Kontingent-opkrævning* via Klubmodul-systemet. Du får en mail 10 dage før din forestående kontingentbetaling efter årsskiftet og når du har taget stilling til medlemsskab og typen samt betalt via NETs, modtager du kvittering for kortbetalingen.
  • Lokalbestyrelse kan bestille og betale* PR- og Gave-artikler via Medlemsservice på SHOP.
  • Anvende Klubmodul App*, se Medlems-Demo eksempel:

Med Klubmodul er både sikkerheden og den lettere administration - en klar forbedring.
Lokalafdelings-bestyrelser kan selv vælge og give besked om, hvornår de 100% vil bruge Klubmoduls bogføring til deres afdeling.

Vi håber, at du bliver glad for at bruge Vk Klubmodul og vi er klar over at ALT nyt selvfølgelig kan virke bøvlet - indtil man har prøvet det nogle gange. Har du yderligere spørgsmål om Klubmodulet er du meget velkommen til at sende en mail, for at få hjælp.

Hvis du har spørgsmål om Klubmodul-proceduren

Se Vejledningerne A) B) og C) med illustrationer og forklaringer.
Er du stadig i tvivl, så kontakt webmaster email: info@virksommekvinder.dk
Anfør dit spørgsmål, For- og Efternavn samt Afdeling og evt. dit mobilnr. samt hvornår du kan træffes foran skærmen ;-).

Hvornår? Frist og fungerende Modul?

Fristen for oprettelse af Profil og tilmelding af Medlemsskabs-type var dec. 2018, men det er nu klaret i febr. 2019.

VIGTIGT: Opdater altid dine Profil-oplysninger ved evt. flytning, ændring af email (gerne til privat email) og mobil nr samt CVR nr. (så du har fordelen af SMVdk-medlemsskab) - ellers kan vi ikke kommunikere og netværke med hinanden.

Mange VIRKSOMME hilsner fra Landsledelsen - dec. 2018 - febr. 2019