3000 Vk Kbh: Besøg EUROPA-HUSET i Kbh.
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

EU-kommissionen i Danmark og de selvstændiges tarv

Besøg i Europa-huset ved Nørreport

Invitation pdf: 2024-05-15_Vk-Kbh_EU-kommision_Europahuset.pdf

EU-kommissionen i Danmark og bl.a. de selvstændiges tarv
Dato og tid: 15.05.2024 kl. 14:30-16:00
Sted: Europa-Kommissionen, Europa-Huset, Gothersgade 115, 1123 København K
Pris: Gratis

Tilmeld og tag gerne manden/gæst med :-)
Tilmelding især for Vk-medlemmer her på siden.
Tilmelding kan også foretages via SMVdanmark:  https://smvdanmark.nemtilmeld.dk/54/

Kom med Vk Kbh. på besøg hos EU-kommissionen i Danmark og få et indblik i hvad der rører sig lige nu i Europa-Huset og hvorledes EU påvirker de selvstændige erhvervsdrivende i Danmark.

Program:

I anledning af det kommende valg til Europa Parlamentet har vi fået mulighed for at komme på besøg hos EU-kommissionen i Gothersgade. Sanni Olesen, fra EU-kommissionen, og Juliane Marie Neiiendam, et dansk mandat i EU's økonomiske og sociale komite (EESC), vil fortælle lidt om EU's opbygning, hvilken rolle EU-kommissionen har i Danmark og lidt om den næste Kommission.

Vi vil bl.a. komme ind på:

• Hvad kan EU gøre for de selvstændige?
  • EU-Startups
  • Hvilke projekter EU støtter i Danmark
  • Hvordan man kan få EU-finansiering til mindre virksomheder - ja sågar til enkeltmandsvirksomheder
  • Og så selvfølgelig information om det kommende EP-valg.

Dette er et arrangement organiseret af VIRKSOMME kvinder, et netværk i SMVdanmark.
Både mænd og kvinder er velkomne til arrangementet.

12.05.2024
15.05.2024 kl. 14.30 - 15.05.2024 kl. 16.00
Europa-huset
0,00 kr.