Klubmodul henter siden
3000 Hvordan kan EU forbedre forhold for kvinder
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

EU og forholdene for kvindelige selvstændige og iværksættere?
Mød netværket VIRKSOMME kvinder hos SMVdanmark

Tilmeld direkte til SMVdk: https://smvdanmark.nemtilmeld.dk/52/

Hvordan kan EU forbedre forholdene for kvindelige selvstændige og iværksættere?
Mød netværket VIRKSOMME kvinder

Hør om EU, mød en dansk EU rådgiver, og få inspiration til, hvordan du kan få EU-støtte til din virksomhed

Kom til debat-kaffemøde om EU med Juliane Marie Neiiendam, medlem af EESC, og få en introduktion til netværket VIRKSOMME kvinder.

Pris: Gratis

Hvad kan EU gøre for dig?

EU påvirker vores hverdag mere end vi tror - og det gælder også for danske virksomheder. På mødet kan du høre om EUs opbygning og om EUs politik for SMV’er. Du kan også fået par gode råd om, hvordan man kan få EU-støtte til mindre virksomheder - ja sågar til enkeltmandsvirksomheder.

Via 9 mandater i den økonomiske og sociale komite (EESC), rådgiver Danmark EU kommissionen og EU parlamentet om fordele og ulemper ved ny lovgivning, set i forhold til, hvordan det vil påvirke Danmark og danske virksomheder.

Oplægsholder Juliane Marie Neiiendam er Danmarks repræsentant i EESC og arbejder bl.a. for bedre vilkår for kvinder og SMV’er i EU.

Juliane Marie Neiiendam sidder desuden i bestyrelsen for VIRKSOMME kvinder og i bestyrelsen for Kvinderådet i Danmark.
Hun er formand for IDA Selvstændig og officielt mandat for Danmark i EU.

Juliane Marie Neiiendam

På mødet får du også en introduktion til VIRKSOMME kvinder, et netværk i SMVdanmark.

Netværket er et af de ældste erhvervsnetværk for selvstændige i Danmark.
Ud over faglig sparringer og 'kollegaskab', har netværket fokus på at skabe en bedre hverdag for kvinder med eget CVR nummer.

Tilmeldte
0 /12
Tilmeldingsfrist
27.05.2024